طنز/چی کار کنم؟ بگم؟ بگم؟
نوشته شده توسط :

 

چیکار کنم؟بگم بگم؟

ای که زدی زیرآبمو به جای من مدیر شدی
نیروی تحت امر من! موش بودی حالا شیر شدی؟!!


بزدل پاچه خار من!چی شد یهو دلیر شدی؟
بگم چهجور مدیر شدیای بیسواد بیجنم؟!
همه میگن: بگو بگو! چی کار کنم؟ بگم؟ بگم؟ 


میخوای منو افشا کنی؟نامه بدی علیه من؟
!لب وا کنم لبوت کنم؟ دشمن خونی وطن!

از فامیلای طاغوتیت شروع کنم عجالتا؟
بگم عموت همسایه بود با «اسدالله علم»؟

همه میگن: بگو بگو! چی کار کنم؟ بگم؟ بگم؟
 

 





قصه عقدت رو بگم یا قصه جداییتو؟
دربیارم رو بکنم تخلفات داییتو؟


افشا کنم تجدیدای سوم ابتداییتو؟دکتر قلابی!
حالا، به جای بنده دادی لم!

همه میگن: بگو بگو! چی کار کنم؟ بگم؟ بگم؟ 


«اول آشناییمون یادم میاد، یادم میاد!
گفتی به من دوسم داری خیلی زیاد، خیلی زیاد!» 
اما حالا صب تا غروب میکنی از من انتقادبگم
کیا علیه من دادن به دست تو قلم؟

همه میگن: بگو بگو! چی کار کنم؟ بگم؟ بگم؟ 




حالا توی مصاحبه هی ایراد از من میگیری؟
از هیات مدیرهها بگم ماهی چن میگیری؟


بگم دور از چشم عیال چه جور میری زن میگیری؟
یه آدرسی رو رو کنم، سه سوت بریزمت به هم؟
همه میگن: بگو بگو! چی کار کنم؟ بگم؟ بگم؟ 




بگم داییت تو زیرزمین چهچیزی انبار میکنه؟
بگم عموی مادرت چیکار تو بازار میکنه؟


بگم داداشِ وسطیت شبا کجا کار میکنه؟
خب نظر خودت چیه؟ بگم آقای محترم؟!


همه میگن: بگو بگو! چی کار کنم؟ بگم؟ بگم؟ 
فساد مالی تو رو با رقم و عدد میگم
من اگه حرفی میزنم، با مدرک و سند میگم


مو لای درزش نمیره با فیلم مستند میگم
عالم و آدم میدونن در نمیارم از خودم! 
همه میگن: بگو بگو! چی کار کنم؟ بگم؟ بگم؟



 




برای حمایت از ما و کسب درآمد کلیک کنید


:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: